مشاوره بیمه نامه

آیا می دانستید شرکت های بیمه به ازای هر خسارتی که می پردازند به چند مشتری دیگر در همان رشته بیمه دست رد می زنند. شاید بگویید روش و منش شرکت های بیمه این است من هم با شما مخالفتی در مورد منش شرکت های بیمه به خصوص از نوع ایرانی آن ندارم اما همه تقصیرها را گردن شرکت بیمه نیندازید.

شما باید :

درخواستتان را بر اساس آنچه برایتان مناسب است و مطابق با نیازتان است به شرکت بیمه بدهید بسیاری از بازرگانان در همین قسمت و پیش از صدور بیمه نامه باخته اند چرا که دقیقا با مسئولیت های خود مطابق قرارداد و ترم فروش آشنایی ندارند یادتان نرود زمانی که خودتان دقیقا ندانید چه می خواهید نباید این توقع را از بیمه گرتان داشته باشید.

بیمه نامه تان از کلمات و جملاتی تشکیل شده که در پرداخت و یا عدم پرداخت خسارت تعیین کننده اند به بیمه نامه های قالبی بیمه گران اعتماد نکنید.اگر اهمال کنید و از کنار آن با بی توجهی بگذرید ممکن است برایتان فاجعه به بار بیاورد.وقتی همه آن چیزی را که قرار است در بیمه نامه نوشته شود را به شرکت بیمه بسپارید مانند این است که با شخصی قرارداد می بندید که نقش شما تنها امضا قرارداد است و در این صورت چنانچه متحمل خسارت سنگین شدید تنها خودتان را سرزنش کنید.

شما بی آنکه بدانید دارای وظایف و تعهداتی پیش از صدور بیمه نامه ، پس از صدور بیمه نامه و پس از وقوع حادثه هستید اگر آنها را نشناسید و به درستی به آنها عمل نکنید هر چقدر که شرکت بیمه تان قوی باشد و هر چقدر بیمه نامه تان مناسب باشد باز هم از دریافت خسارت محروم می شوید.

من بواسطه قرار گرفتن در معرض هزاران پرونده خسارت کاملا با دلایل عدم پرداخت خسارت و نقاط ضعف بیمه نامه آشنا هستم بنابراین به شما کمک می کنم بیمه نامه دلخواه ،بر اساس نیازتان از شرکت بیمه مناسب بخرید و مراقبتان هستم تا همه وظایف تان را طبق بیمه نامه به انجام برسانید. همچنین در صورت تحمل خسارت تا پایان کنارتان هستم.

من به خوبی گدار یا محل گذر امن از رودخانه خروشان بیمه را می شناسم و کمکتان می کنم تا به سلامت از آن عبور کنید

با گدار به آب بزنید.